background

Sunday, February 23, 2014

A GIFT FROM ALLAH TO ME

haii..
arini nak ceta psal abah aku..semua orang mesti ada ayah kan? itu semua wajib kita ada.. secara teknikalnya aku ney bukannya rapat sangat dengan abah aku.. tapi aku ney anak kesayangan abah aku taw.. (angkat kening).. hahaha.. ok2.. aku agak rapat sebenarnya dengan abah aku ney.. aku memang sayang sangat-sangat kat abah aku ney.. dia sanggup penuhi semua permintaan aku walaupun waktu tu dia takda duit sangat.. time-time aku dok asrma sampai la skunk.. mmg susah la klaw aku call umah leh ckap dengan abah aku ney.. tapi yang wat aku terharunya hampir setiap ari sabtu abah aku akan call aku just nak tanya aku balek tak.. tapi sebenarnya abah aku rindu aku.. heee.. terharu baqhang.. haha.. bila aku nak balek mai poli ja mesti abah aku akan tanya `minggu depan balek tak?`..

abah.. please stay with me untill my last breath.. please accompany me for a lifetime.. in shaaAllah, klaw ada jodoh.. angah nak abah sendiri yang serahkan angah kat suami angah nanti.. abah adalah anugerah yang terbaik yang Allah pinjamkan kepada angah untuk angah sepanjang hidup angah.. terima kasih sebab sayang angah dan along.. abah dah mendidik kami dengan baik sekali.. I LOVE YOU SOOOO MUCH..



ABAH, 
I MAY FIND MY PRINCE,
BUT YOU WILL ALWAYS BE MY KING..





No comments:

Post a Comment